Telefon:

Paradontologie

Boala parodontală („boala gingiilor”) = Parodontoza

Boala parodontală, reprezintă o infecţie cronică bacteriană care afectează spaţiul din jurul dintelui: atât gingiile, cât şi osul în care este fixat acesta. Poate afecta unul sau mai mulţi dinţi, iar lăsată netratată aceasta poate duce  la pierderea dintelui afectat.

Igiena orală deficitară duce la formarea plăcii bacteriene, aceasta constituind punctul de plecare al formării gingivitei (formă de afectare al ţesutului de susţinere a dintelui – parodontiul marginal): gingiile se înroşesc, se umflă şi   sângerează foarte uşor. O igienă orală corespunzătoare face parte din tratamentul profilaxic al parodontiului, gingivita fiind reversibilă cu tratament stomatologic adecvat.

Zâmbet mai strălucitor

Albirea dentară înlătură petele și decolorările

Rezultate rapide

Rezultatele sunt vizibile imediat sau în câteva ședințe

Esti gata pentru un zambet perfect?

IMG_0293-800

Pedodontie

Pedodontia este ramura a medicinii dentare care are in vedere tratamentul specific dintilor temporari (dinti de lapte) si al dintilor permanenti tineri (abia erupti)

Implantologie

Implantul dentar reprezintă de fapt o rădăcină artificială, un şurub din titan, material 100% biocompatibil, ce urmează să înlocuiască dintele lipsă de pe arcadă, fiind plasat prin tehnici speciale la nivelul osului maxilar/mandibular.

Aparate ortodontice

Ortodonţia („estetica surâsului”) este o ramură a medicinii dentare ce se ocupă cu rezolvarea problemelor de malpoziţie a dinţilor (alinierea incorectă a dinţilor), malocluzie (închiderea incorectă a gurii).